Just a dream

Kom nyligen hem efter att ha övningskört med mamma inne i stan och ja det gick ju som det gick, haha (a) aja vi var iaf inne för att hyra film, blev "i rymden finns inga känslor" och "Wall street: money never sleeps", jag tippar på att dom är bra iaf (a)
Märkte nu att min fb spelar mig ett spratt(inte första och sista gången) jag får uppdateringar om en viss person trotts att vi inte ens är vänner på fb längre? Stod: *personens namn* och 3 andra vänner har bytt profilbild. Jag blev fundersam klicka på namnet men står att vi inte är vänner? Sjukt skumt iaf!

More and more, I miss her, when will I learn?
Didn't give her all my love
I guess now I got my payback
Now i'm in the club thinking all about my baby
HEY, she was so easy to love
But wait, I guess that love wasn't enough
I'm going through it everytime that I'm alone
And now I'm wishin' wishin' she'd pick up the phone
But she made a decision that she wanted to move on..

Datorn vill inte samarbeta med mig just nu och mitt tålamod är i botten, is that time of the month..
Och mina föräldrar ropar för att vi ska kolla på filmerna!
Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0