Tu principe

Du heter: Victoria Elin

 

Smeknamn: Vicky, vickan, vickis, vicks, sötnos, älskling m.m.


Låt som när du är ledsen sörjer till? aunque no te pueda ver - alex ubago


Beroende av: Musik, musik och musik (fb)


Vem behöver du mest just nu: Min för underbara pojkvän


Vad tror folk om dig? Fick veta för inte så länge sen vad min pojkväns första intryck av mig va och när han såg mig så trodde han att jag festar mycket och får göra vad jag vill men haha skenet kan bedra!

Stämmer det? Nej verkligen inte! :)


Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon/ögonfransar, mina naglar (alla tror att jag använder fejkfransar och fejknaglar?)

Vad säger du för att imponera på någon? Brukar inte imponera med flit utan det händer bara ;)

Hur imponerar man på dig? Man är rolig, man är glad och jävligt spontan.


Brukar du skratta för dig själv? Ja, och folk tycker nog att jag verkar ganska galen när jag brister ut i garv och dom inte fattar varför.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Men ifall det blir nödsituation så fråga mig! (a)<3


Var bor du? I Kvicksund


Trivs du där: Ja, på sommaren! Men jag skulle gärna slippa bussen på vintern!

Äger du några converse: Ett par, svarta i skinn


Sprit, cider, vin eller öl: Jag är inte 18 än men kom tillbaka om drygt två månader så kan jag svara på det ;)

Brukar du bli för full:
Nej :)


Vad har du för mobil operatör: Comviq


Är du allergisk mot något: Svartsjuka/Avundsjuka och falska människor


Nästa mål i ditt liv: Klara Matte C provet som är snart!

Hur svarar du i mobilen: Ja hallå?


Vem ringde du senast? Bella


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle ropa in Nikita(hunden) och laga mat till mina småsyskon

Antal timmar sömn inatt: Rätt så många eftersom jag är sjuk!


Sov du ensam: Ja


Brukar du komma i tid: Jag har alltid haft problem med det, fast har faktiskt blivit bättre på senare tid. Förutom när jag ska ut med familjen men ja vi är ju Chilenare ;) haha

När mår du bra: När jag är med min familj, vänner och med Älsklingen förstås! (då svävar jag på moln)


Hur känner du dig nu: Förväntansfull!


Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått och vitt

Vad tycker du om fötter: Tycker faktiskt inte om fötter så mycket


Vad saknar du: Saknar ingen pryl så svara min älskling!

Hade du en bra kväll idag: Nja vad verkar det som när man gör sånna här saker? ;)


Favorit dryck på morgonen: Mjölk


Rakar du benen: Nej jag älskar att ha håriga och mysiga ben! Haha ne klart jag rakar benen!


När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent


Är du blyg? Ibland, beror helt på situationen


Sysslar du med någon idrott: Nej, men gills gym?


Vill du hellre ha mail än brev: Beror väl på från vem och vad det handlar om? Är det från pojkvännen så får det gärna vara brev, lite mer personligt och mer romantiskt så ;) annars spelar det ingen roll!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, fast jag tror inte alltid att det slutar så gott då.


Har du spytt offentligt: Har jag säkert, när jag var yngre


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hänga med killkompisar och se vad dom brukar göra när inte vi tjejer är runt omkring.


Är du nöjd med ditt liv: Ja jag har ingenting att klaga över! :)

Är du bortskämd: Jag var men inte nu längre.


Vad gör du i morgon: Min morbror och hans sambo kommer äntligen hem från Thailand så ska träffa dom! :)


Vad är det värsta du vet? Att bråka och vara osams med någon som jag inte vill vara osams med! Jag kan bråka med folk utan at jag egentligen bryr mig sen finns det ju vissa som jag mår dåliugt av att bråka med. Det värsta är faktiskt att somna utan att man har löst allting och att dra ut på skiten!


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Kan jag inte svara på


Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kenza bloggerskan


Vad längtar du till? När jag får träffa min älskling igen!


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, men inte med många! Riktiga vänner växer inte på träd!

Vad använder du för shampoo? Vet faktiskt inte vad den heter? Men det är en rosa flaska iaf.


Vad är det finaste du fått? Oj! En fin familj, fina vänner och en fin pojkvän!


En speciell dag du minns: Oj jag har flera speciella dagar som jag minns! 27/1 - 10! Resan till polen med min bästis 09! 14/2 - 10 och ja många fler datum!


Hur gammal är du: En riktig gamling! 6502 händelserika dagar! Eller 17 år, 9 månader och 18 dagar!


Tycker du om någon just nu: Jag älskar någon väldigt speciell!


Om fem månader: Är det Juli och jag har det bäst för det är SOMMAR! (förhoppningsvis)


Du samlar på: Inget speciellt


Gröna eller röda äppeln: Röda!


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bella eller älsklingen


Gillar du golf: Det är faktiskt rätt okej!


Vilken tid gick du upp idag: Kommer inte ihåg?


Har du sovit i din egna säng inatt: Ja i vem annars?


Har du strumpor på dig nu: Ne faktiskt inte, haha


Är det okej att gråta: Ja det är klart! Fast jag har kännsliga tårkanaler och gråter alldeless för mycket!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle resa någonstans med min älskling och sen med familjen och älsklingen! Köpa en bil och betala mitt körkort!


Bär du glasögon eller linser: Nej!



Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag bryr mig faktiskt inte om sånt! :) Man ska ha på sig det man tycker om inte pga märket!


När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika för varje helgdag


Har du tatuering: Nej


Vill du gifta dig: Ja men det ör något ödet får bestämma


Vill du ha barn: Ja någon gång.


Solar du ofta: När jag har chansen men behöver inte sola mycket eftersom jag blir brun så fort jag går ut på sommaren! Älskar att vara halvt Chilenar!


Är du bra på att laga mat: Ja MVG i hemkunskap är väl ganska bra?


Är du flygrädd: Nej.


Hur vig är du: Hahahaha nästa fråga..


Är du musikalisk? Nej men jag älskar musik!


Vad dricker du helst när du är törstig: Cola in my heart!


Vilken är din favoritglass: Hm förut var det daim men nu vet jag inte


Tror du på ett liv efter döden: Ja


Tycker du om sushi: Ja faktiskt


Vad äter du helst när du ser på film: Chips kanske? Men om jag kollar med älsklingen så är det andra bullar som gäller ;)


Bor dina föräldrar tillsammans: Ja


Har du tandläkarskräck: Nej men om jag hade det så skulle jag dött av skräck för länge sen eftersom jag har blivit "misshandlad" av tandläkaren ett antal gånger! Har dragit ut 7 tänder plus så har jag räls i HELA munnen!


Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det.. Hm men kanske kvälls?


Vilken ögonfärg har du: Gröna med brunt i mitten


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jadu nästa fråga..


Biter du på naglarna: Nej usch! Så vidrigt med sånt! Gå och slicka en toalett ist du får i dig lika mycket skit!


Hur ofta tränar/motionerar du: När jag har ork och tid


Senaste låt du hörde: Te principe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0