Stupid In Love

Igår gjorde jag nått som jag ångrade så oerhört mycket tills för någon timme sen.. Jag sa till min kille att det nog var bäst att vi bryter upp och han höll med och jag ångrade mig direkt och kände att jag inte ville ha det så, jag ville inte vara ifrån honom mer än vad jag redan har varit.
Vi bråkade ingenting utan det var väl ett ganska fint avslut på sätt och vis..
Jag har inte sovit ett dugg, natten till idag. Vaknade 05:04 och kunde inte somna om, men låg ändå i sängen till klockan ett, det ända jag gjorde var att ångra allt och må illa.
Vi smsade och jag bestämde mig för att sedan ringa upp honom och han sa att det var bäst såhär och först ville jag inte hålla med, men sen föll poletten på plats och jag förstod att jag förtjänar någon bättre, någon som älskar mig och som lägger tid på mig, något som han inte gjorde.
Jag försöker att inte vara ledsen men är svårt, bryta upp från sin kille som man har haft i lite mer än ett år och har delat så himla mycket med både kärlek, sorg och glädje, är inte lätt.. Men jag försöker tänka att jag inte ska gråta över någon som jag inte älskar längre och som inte bryr sig om mig, varför gråta över spilld mjölk? Men det är inte så enkelt!
Alla dom där småplanerna som man gjorde är ju borta nu.. Vem är det jag nu ska snacka skit med om allt och alla med på kvällarna? Vem ska jag ringa när jag vill må bättre på det sättet som bara han fick mig att må på? Trotts att han var min "älskling" så var han också min vän som jag kunde snacka om allt med och som det var okej att mysa med och få närhet utav.
Vi hade det inte bra den sista tiden men det känns ändå overkligt, för jag hade ju honom vid min sida iaf. Men det här var rätt beslut och vänner kan vi nog inte vara. Vi var aldrig bara vänner och kommer nog inte kunna bli det heller. Nu ska jag försöka blicka framåt och vi kommer väl ses någon dag. Fast jag har mer tankar så kanske jag uppdaterar senare för nu ska jag ner och kolla på film med familjen..

Jag älskade dig och kommer aldrig glömma den tid vi hade tillsammans. Du sa att jag var din andra halva, antar att du då är halv nu? Du kommer hitta någon som gör dig hel igen, det vet jag, gör bara ont att den personen inte kommer vara jag..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0