Sista minuten!

God morgon på er!
Denna helg har det typ inte hänt så mycket mer än att mormor äntligen har kommit hem (fast det var i torsdags) och morbror och hans sambo kom hem efter en månad i Thailand (igår) inte ett dugg avis på hur bruna dom är! Spec morbror han är typ neger! Fast blev inte förvånad ;) Har fått massor med presenter också! Tack!! <3
Igår kväll hade jag så tråkigt så fixade franskmanikyr på mina naglar och fick göra det helt själv eftersom syrran inte är hemma :(
Igår fick jag köra bil in till stan och lyckades få sladd i en rodell (a) phihi (a) sen fick jag skjutsa min syster och hennes kompis hem till deras kompis :) (börjar redan leka taxi ;) )
Idag ska jag på stan med Viktor för att kolla alla hjärtans dag prestenter innan allt plockas bort helt (fast jag tror att det inte finns så mycket kvar faktiskt) Haha både han och jag är ute i sista minuten så då ska vi passa på att göra varandra sällskap :) Jag tror faktiskt att det är första gången vi går på stan tillsammans :o iaf för att shoppa, ska bli spännande ;)
Ne nu måste jag börja fixa mig innan mamma åker in till stan så jag inte missar skjutsen (a)
Puss hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0