Ojojoj

Hej på er! :D
Har haft det lite problematiskt med en viss person men nu har det i stort sett löst sig och jag är på så bra humör! :D Idag börjar äntligen det efterlängtade SPORTLOVET!! Som jag har längtat! Jaha men vad ska jag göra idag då för att fira det? Inte ett piss faktiskt :D haha ska bara vara hemma och ta det lugnt! Imorgon ska jag in med familjen till stan för att sammla in pengar till en kille som blev påkörd av en bil i Chile. Och sen ska jag försöka träffa min babe en stund också!
I whant you and your beautiful soul.. sjunger Jesse McCartney just nu i mina högtalare (a) och där fick jag sms, haha onödigt vetande!
Jag börjar redan bli rastlös, inte bra!! :( haha
Mina småsyskon har varit hemma hos mormor hela veckan så när dom kommer hem ska jag mysa med dom och kolla på High School Musical med den äldsta av dom för hon har tjatat på mig i evigheter på att få se den bara för att hon har sett att jag har två bilder på Zac Efron(som är med i filmerna för er som har missat det) i mitt rum, haha så söt hon är!
Oj nu hör jag röster där nere fast jag egentligen borde vara själv hemma? :o haha ska gå ner och kolla (a)
Ha det bättre än bäst! Puss!

Min syster, syssling och jag på Gröna Lund i för inte så länge sen. Saknar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0