Kisses don't lie

Godmorgon!
Eller ja godmorgon kan jag kanske inte säga eftersom jag har varit vaken ett tag men sitter ändå och halvsover här framför datorn.. :(
Imorgon börjar skolan igen och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. Blir iaf skönt att få rutin på vardagen, fast det är skönt att bara ta det lugnt så är det sjukt jobbigt att inte ha någon slags rutin överhuvudtaget. Det jobbigaste blir ju att börja gå upp väldigt tidigt igen och komma hem rätt så sent och stå ute i kylan och vänta på bussen :( buhu vad jag är på klaghumör idag!  Mitt försvar är, That time of the month..
Jag är sugen på att kolla på I rymden finns inga känslor, fast jag kollade på den igår kväll men den var bra :) Den andra wall street filmen var hur lång som helst :o kändes som om den aldrig skulle ta slut :o Var långtråkig, men kan vara för att det enda dom typ snacka om var ekonomi(konstigt), börser och aktier hit och dit, något som aldrig har varit mitt favoritämne direkt.. Visst jag kan endel men tycker ändå det är sjukt tråkigt!
Ikväll ska jag även försöka skypa (heter det verkligen så? haha) med min bästa kompis som är i Gran Canaria! Skaffade Skype endast för hennes skull så bäst att vi skypar nu! ;) Fast kommer nog förmodligen bli så att man skypar med annat folk också ;)
Ne nu ska jag gå ner och hämta filmen :)
Ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0