I'm over and done

Godmorgon på er!
Vaknade för någon timme sen med en skum känsla i kroppen.. Känsla av tomhet men ingen sorg? Jag har försökt att gråta men inga tårar kommer. Jag har kollat på bilder som igår skulle få mina tårar att forsa men, nej ingenting hände. Känns skumt men ganska bra för det betyder att jag har börjat komma över honom mer och mer :) och tomheten är nog mest hunger för miin mage kurrar som bara den!
Jag blev förvånad för jag trodde verkligen att jag skulle vara ledsen i mer än 2 dagar men tydligen inte, är ändå bäst såhär kände ändå inte så mycket för honom den senaste tiden. Jag ville nog ha honom tillbaka för att vi hade haft det så bra förr men jag har insett nu att det inte kommer bli så igen för varken hans eller mina känslor är så starka och verkligen inte mina just nu. När jag har kommit över honom så finns det ingen återvändå, jag kommer inte falla i samma fälla igen. Det är inte kul att falla i en fälla en gång(när man blir tillsammans), falla igen (som jag gjorde) och falla för en tredje gång? Ne är bara dumt.

Idag ska jag faktiskt till Västerås med familjen och spela bowling. Haha ska bli spännande ;)
I'm over and out! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0