If we ever meet again

Hej på er!
Idag vaknade jag jätte tidigt helt i onödan! :( känns ju jätte värt.. Vaknade strax innan klockan 6 och det var inte meningen att jag skulle gå upp förrän klockan 7. Ni kanske tänker "men vadå en timme hit och dit gör väl inte mycket", men jo det gör jätte mycket när man redan har sömnproblem och när man väl kan sova så vaknar man tidigt..
Idag kommer äntligen min älskade mormor hem!! Som jag har LÄNGTAT!! Hon landar i Sverige runt 6 tiden och är här hemma hos mig runt nio!! Kommer inte bli mycket sömn inatt (a)
Eftersom jag har sömproblem så har jag svårt att somna om (när jag väl lyckas så vaknar jag upp på dåligt humör om jag var på bra humör innan och tvärtom) men jag lyckades sova en halvtimme iaf. När jag väl gick upp gick jag för att duscha, äta frukost (gröt), och sen gick jag upp för att plugga biologi och det är det jag ska fortsätta med nu ;)
Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0