en månad och 30 dagar eller med andra ord 58 dagar kvar!

Idag har jag varit i Västerås med familjen och vi var på typ ett uteställe, där man egentligen inte fick vara om man inte är 18 + men vi fick gå in eftersom vi hade föräldrar med oss och JA, JAG LÄNGTAR SOM FAN TILLS JAG BLIR 18! Jag hade jätte kul med familjen, tänk er då med mina vänner?! Var typ bara snygga killar där också, så nu när jag är singel så var det grymt nice ;) haha! :)
Jag börjar njuta av singellivet faktiskt! Har ju inte varit helt singel på drygt ett år så känns både skumt men bra ;) Men kommer nog kännas bättre när jag är 18 så jag kommer ut mer ;)
Måste säga att det finns mycket fler snygga killar i Västerås än i Eskilstuna (a) Iaf där jag var ;)
Ni kanske tycker att det är konstigt att jag redan verkar gått vidare och allt, men vi hade haft det kämpigt väldigt länge och då tappar man ju sina känslor. Pratade även igår med en person som står honom nära och efter det så kände jag något som jag inte kände innan, inget negativt för varken honom eller mig med tanke på situationen (a)
Har även varit olycklig ett tag under förhållandet pga hur vi hade det och jag är trött på att vara olycklig så försöker se det positiva i allt! När en dörr stängs öppnas många andra! Efter regn kommer solsken! Den enes förlust är någon annans vinnst!
Vill bara säga en sak: Be careful what you wish for because you just might get it! och det är så sant! Du kan önska dig något som kommer göra att du ångrar dig sen, när det är försent och du märker då att det inte var värt ett dugg! Önskningar kan slå in så sjukt fel!



Ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0