En bild säger mer än 1000 ord

Hej på er!
Är på grymt bra humör idag! Har för det första fått tillbaka min mac-dator♥♥ Och för det andra så har jag drabbas av riktig skadeglädje (a) Mohaha bästa glädjen är skadeglädje? OHJA! :D såg några bilder som var orsaken till denna skadeglädje (a) En bild säger verkligen mer än 1000 ord och ja vi har verkligen tagit rätt beslut!
Jag har alltid tyckt muskler är hett, inte för mycket men sådär lagom ni vet (jag har inte haft problem med killar som inte har muskler, missförstå mig inte)
Men igår såg jag den snyggaste killen jag har sett på länge! Han var för gammal för mig(och nog lite för biffig) *snyft*, men kunde inte sluta kolla iaf, hjälpte ju inte att han kolla in mig också *ler*
Han hade en lite för tajt tröja så man skulle se alla hans muskler och hans armar var verkligen *mums* haha! Jag brukar inte gilla snaggade killar men han passade verkligen i det!
Jag satt ner och skulle byta skor och han gick förbi mig flera ggr och kunde inte släppa blicken ifrån mig *rodnar* haha tom min syrra såg det!
Kanske låter som jag överdriver men det gör jag verkligen inte! Jag är singel och ser på killar med "andra ögon" nu! Om jag inte hade vart singel så hade jag inte alls tänkt på honom så eller ens kollat på honom faktiskt, sån är jag (a) Men men :)
Ha det bäst!♥
lite för mycket muskler för min smak (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0