CAReface

Hej på er!
Idag har jag inte alls gjort så mycket har varit så sjukt kallt! Har börjat övningsköra mer och mer *ler*! Igår fick jag börja köra inne i stan och jag får panik!! :( Hatar när det är massa bilar och idioter som inte BLINKAR när dom åker i en rondell så man inte vet vart dom ska! Haha idag i bilen när jag körde i en rondell..
Jag: Kolla jävla idiot som inte blinkar, hur ska jag annars veta vart han ska?!
Pappa: eh blinkar ens du?
Jag: *fan också* eh nej men jag vet ju vart jag ska, så det är väl onödigt!
Pappa: Ja men precis det vet ju alla andra förare också.
Jag: Ja men precis, klart dom gör.
Hahaha pappa bara skratta åt mig :( Jag i ett nötskal! Vart så förbannad på den andra föraren så jag inte ens tänkte på att blinka själv..
Aja sånna tabbar är OKEJ när man övningskör! ;) Hahaha det klassiska som jag alltid gör (när det är halt ute) är att sakta ner på tok för tidigt innan jag ska svänga av och det gjorde även en gubbe idag framför mig och snacka om att jag fick damp på honom för gaaah vad irriterande det var.. och han körde 45 på en 70 väg och det gjorde ju inte saken bättre ;) när jag påpeka det för pappa sa han bara:
Ja men nu förstår du säkert varför folk kör om dig hela tiden.
hahah jo men tack..
haha vilket flumm inlägg men har inte så mycket annat att skriva.

Haha kanske jag i framtiden? Vem vet..
Ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0